Buukkauskoulutus

Jokainen, joka haluaa tehdä kauppaa, tarvitsee siihen myyntineuvotteluja. Myös uusien asiakkaiden kanssa, koska vanhoja asiakkaita tippuu luonnollisista syistä pois.

Suurin osa myyjistä karttaa puhelintyöskentelyä ja siksi sille ei löydy ikinä aikaa. Koska eivät tiedä, mitkä lainalaisuudet ratkaisevat tuloksen.

Siksi he tarvitsevat tämän valmennuksen.

Jokainen tykkää tehdä työssä asioita, jotka osaa.

Tämän valmennuksen avulla saatte rautaisannoksen buukkauksesta lainalaisuuksista ja menetelmistä siten, että siitä tulee yksi uusi osaamisalue lisää. Ja silloin buukkaustyö muuttuu sekä mielekkääksi että tulokselliseksi.

 

TUNTUUKO JOKIN NÄISTÄ TUTULTA?

  • Myyjienne kalentereissa on liian vähän uusmyyntitapaamisia
  • Ikinä ei ole ketään ”kelle soittaa”
  • Puhelimeen tarttumista vältellään kuin ruttoa
  • Soittaminen koetaan pelottavaksi ja/tai epämiellyttäväksi
  • Soittotyölle ei löydy ikinä aikaa
  • Yrityksessänne ei ole selkeää toimintamallia ja systeemiä uusasiakashankintaan
  • Aktivoitumisesta puhutaan, mutta toteutus jää puolitiehen
 

KENELLE TÄMÄ KOULUTUS SOPII?

B2B-Myyntiorganisaatioille, jotka tekevät myyntiä suomalaisille yrityksille ja joiden potentiaalisten asiakasyritysten lukumäärä lasketaan useissa sadoissa tai tuhansissa. Koska koulutuksen tähtäimessä on tapaamisten sopimisen mallit, tämä sopii erityisesti asiantuntijapalveluiden tai teknisten ratkaisujen myyntiin.

 

KENELLE TÄMÄ VALMENNUS EI SOVI

Jos on muutamia potentiaalisia asiakkaita Suomessa ja ”tunnette ne kaikki”, ette saa välttämättä haluamaanne hyötyä ainakaan volyymin kautta. Avun ulottumattomissa ovat myös raivokkaaseen odottamiseen uskovat laiskanpulskeat myyntitiimit joille tämä teema on pakkopullaa.

 

MIKSI JUURI MINULTA?

Tiedän mistä puhun. Ja että se käytännössä toimii. Kaikki opit perustuvat tänäänkin päivittäisessä työssä happotestatusti toimiviin malleihin tapaamisten sopimisessa sekä itselle että lukuisille suomalaisille asiantuntijaorganisaatioille. Buukkaamme tiimini kanssa tuhansia tapaamisia vuodessa suomalaisten yritysten ylimpään operatiiviseen johtoon. Tiedämme miten rakennettu tarina resonoi.

 

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ 

  • Hyvän asiakasehdokkaan määrittely
  • Asiakasehdokkaiden lähteet
  • Pahimmat sudenkuopat ja niiden välttäminen
  • Määrän ja laadun uskomaton suhde
  • Toimivan soittospiikin elementit
  • Tulosta tukeva työskentelytapa puhelintyössä
  • Resonoivan soittotapaamisen rakentaminen
  • Torjunnan käsittely tyrkyttämättä
  • Ammattimaisuuden viestiminen soiton ja tapaamisen välissä
 

KOULUTTAJA

Minulla on tuhansien myyjien ja esimiesten valmennuskokemus. Työkseen uusasiakashankintaa ja valmennusta pääosin asiantuntijaorganisaatioille tekevänä myös päivittäisen työn tuoma ymmärrys siitä, mikä toimii juuri tänään.

Olen menestynyt myyjänä ja esimiehenä myynnin vaikeimmissa lajeissa, voittanut tiimini kanssa toimialan (telemarkkinointi) maailmanmestaruuden sekä useita Top10 -sijoituksia Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa. Ammattimaisen buukkausfirman toimarina olen tämän kouluttamani teeman kanssa päivittäin tiukasti käytännön toteutuksessa kiinni.

 

MITEN TOTEUTETAAN?

Koulutus kestää 3 tuntia sisältäen pari pientä virkistystaukoa.

Koulutus voidaan toteuttaa joko lähivalmennuksena Tilaajan omissa/järjestämissään tiloissa tai vaihtoehtoisesti kokonaan etänä.

Koulutus saa aina hyvät palautteet, mutta parhaat livetilanteissa toteutettuna.

Livekoulutukseen voidaan lisätä 2-3 tuntia henkilökohtaista valmennusta valituille henkilöille tai saman verran ohjattua soittotyötä jolloin käytännössä sovitaan tapaamisia kalenteriin.

 

PALJONKO MAKSAA?

Oulun seutukunnan alueella tai etänä 1 700 €

Livenä muualla Suomessa 2 300 €

Hintoihin lisätään alv. 24%

 

MITEN VOIN OSTAA?

Lähetä viesti alla olevalla lomakkeella, niin olen yhteydessä viimeistään seuraavana työpäivänä ja pääsemme sopimaan yksityiskohdista.3

Myyntivauhdittajat Oy

Pakkahuoneenkatu 10
90100 OULU

Kari Kaisto

toimitusjohtaja
040 139 6339